Znalaz³e¶ siê w³a¶nie na grze forumowej o popularnym MMO Metin2. ¯yczymy dobrej zabawy.
Wojownicy
Wojownicy s± najskuteczniejsi w walce wrêcz ze wzglêdu na swoje umiejêtno¶ci oraz wytrzyma³y pancerz. D±¿± oni do zdobycia jak najwiêkszej si³y oraz równowagi umys³u.
W rezultacie u¿ywaæ mog± dwurêcznych mieczy zadaj±cych potê¿ne obra¿enia oraz tarcz, dziêki którym mog± broniæ siê przed atakami wroga.
Drogi rozwoju dla wojownika :
Cia³o ( Body ) - Ataki wojowników Body maj± kontaktowy charakter. Zadaj± du¿e obra¿enia i s± szybcy. Koncentruj± siê zdecydowanie na Ataku. Zdecydowanie dobra klasa
Umys³ ( Menthal ) - W przeciwieñstwie do Body skupia siê bardziej na Obronie ni¿ Ataku. Mo¿e nie maj± takiej szybko¶ci jak Body, ale zdecydowanie trudniej ich zabiæ.
Ninja
Ninja s± zawodowymi zabójcami, potrafi±cymi atakowaæ z zaskoczenia. U¿ywaj± tylko lekkich zbroi aby zachowaæ zwinno¶æ oraz szybko¶æ.
Jako wynik po¶wiêcenia tym zdolno¶ciom, Ninja s± mistrzami w walce zarówno sztyletami jak i ³ukami.
Umiejêtno¶æ zabójcy (Dagger) – Walczy niezwykle szybkimi sztyletami. Jego specjaln± umiejêtno¶ci± jest "krycie siê", dziêki któremu jest niewidzialny i zadaje wiêksze obra¿enia.
Umiejêtno¶æ ³ucznictwa (Archer) – Jako jedyna postaæ mo¿e korzystaæ z ³uków. Master of PvP
Szaman
Szamani dziêki swej m±dro¶ci potrafi± u¿ywaæ zaklêæ oraz magii. Ich mistyczna moc potrafi byæ bardzo przydatna podczas walki oraz do wspomagania swoich sojuszników.
Jako wynik po¶wiêcenia tym zdolno¶ciom, Szamani maj± mo¿liwo¶æ zwiêkszania zadawanych obra¿eñ, a tak¿e mo¿liwo¶æ rozwijania zaklêæ uzdrawiaj±cych oraz wspomagaj±cych.
Magia boga smoków (Dragon) – Posiada potê¿ne zaklêcia boga smoka pozwalaj±ce niszczyæ du¿e grupy potworów. G³ówn± si³± tej profesji s± buffy - czary wspomagaj±ce.
Magia natury (Healer) – Bardziej wyspecjalizowana w walce ni¿ Dragon. Posiada ataki dystansowe i - jako jedyna - mo¿liwo¶æ leczenia.
Sura
Sura to wojownicy, którzy posiedli magiczne moce w momencie gdy zdecydowali siê wyhodowaæ Demoniczne Nasienie na swojej rêce. Dlatego w³a¶nie s± niepokonani w walce wrêcz lub w niszczeniu wroga na odleg³o¶æ za pomoc± magii.
Jako wynik po¶wiêcenia tym zdolno¶ciom, maj± mo¿liwo¶æ rozwijania swoich zaklêæ ofensywnych oraz wspomagaj±cych.
Drogi rozwoju dla Sury :
Czarna magia (Black Magic) – Bardziej szaman ni¿ wojownik. Skupia siê na silnych, ofensywnych czarach dystansowych. Postaci± t± trudniej jednak zdobywaæ do¶wiadczenie. Jest niepokonana w PvP (Player vs Player)
Magia broni (Weapon) – Bli¿szy wojownikowi ni¿ szamanowi. Ma silne, ofensywne czary kontaktowe.
Offline